Facebook hirdetéskezelés

A facebookon való hirdetés nem szerencsejáték, mégis rengeteget lehet vele nyerni és bukni is, miközben folyamatosan változik a platform teljes hirdetési környezete: a hirdetési költségek, a kattintási kedv, az ingerküszöb és a böngészési szokások. Ezért érdemes szakértőkre bízni a facebook hirdetéskezelést.

A kapcsolatfelvételt követően általában még aznap felkeresünk!

Field is required!
Field is required!
Field is required!

Konzultáljunk INGYENESEN facebook hirdetéseid kezeléséről!

Nincs más dolgod, mint kitölteni ezt a formot és mi 1 munkanapon belül (vagy akár még aznap) felkeresünk.

Beszállsz?

Az online piac folyamatosan növekszik!
A magyar online kiskereskedelmi piac 2019-ben elérte a bruttó 625 milliárd forintos éves forgalmat, ami mintegy 16%-kal múlta felül a 2018-as számokat.

*Forrás: GKI Digital

Miért érdemes felvenned velünk a kapcsolatot?

Akár telefonon, akár emailben, akár személyesen, meghallgatjuk tőled, hogy miről van szó. Után megnézzük, hogy eddig mik történtek nálatok hirdetés kezelés fronton. Ezt követően pedig INGYENESEN felmérjük, hogy hol csúszott meg az online marketinged, mi volt a baj, és hogyan lehetne hatékonyabbá tenni. Ha úgy látjuk, hogy nem lehet hatékonyabban – ez nagyon ritka- , akkor szembesítünk ezzel a ténnyel, mielőtt fölöslegesen költenél hirdetésekre.

Mi fog történni az INGYENES kapcsolat felvétel során?

Semmit nem veszíthetsz a kapcsolatfelvétellel, ugyanis mi fogunk dolgozni azért, hogy megismerjük egymást.

1. Meghallgatjuk miről van szó

Terméket vagy szolgáltatást szeretnél árulni, itthon vagy külföldön stb.

2. Megnézzük mi történt eddig

Megnézzük, hogy eddig futottak-e hirdetéseitek és ha igen, akkor milyenek és hol

3. Feltárjuk a korábbi hibákat

Feltárjuk hol csúszott meg az eddigi online marketinged, és hogyan lehetne hatékonyabb

4. Elkezdünk együtt dolgozni

Ha lehet, akkor elkezdünk együtt dolgozni online hirdetéseid kezelésén

Milyen részfeladatokból áll a facebook hirdetéskezelés?

Facebook hirdetéskezelés során a megbízó partnerünktől függ, hogy milyen folyamatokat látunk el. Vannak ugyanis olyan megbízók (ők leginkább a nagyvállalatok és kifejezetten a családi vállalkozások) akik az egyes részfolyamatokat, például a szövegírást szeretik házon belül tartani.

Tudtad? A hirdetéseket különböző célok szerint optimalizálhatjuk, mint konverziók, elérés, hivatkozáskattintás, vagy például bejegyzés aktivitás, attól függően, hogy mit szeretnénk elérni a kommunikációval.

Stratégia tervezés

Célközönség meghatározás, hirdetési módszer kiválasztás és költségkeret

Hirdetés tartalom

Elkészítjük a célcsoportoknak megfelelő képi és szöveges tartalmakat

A-B-C-D tesztelések

A hirdetéseket folyamatosan teszteljük, hogy felmérjük a leghatékonyabb irányokat

Fejlesztés és report

A legjobban teljesítő hirdetéseket tovább fejlesztjük és reportolunk

Hasznos gondolatok tőlünk, neked...

Miért a Vevővadászok? - Facebook hirdetéskezlés

Ahogy a nevünk is sugallja, tevékenységünk során, akár facebook hirdetéskezelés, akár google hirdetéskezelés, a vevők megszerzésére fókuszálunk.

Jól tudjuk, hogy a “vásárlószerzés” különböző lépésekből álló folyamat. Ha a folyamat során bármelyik szakaszban hibázik a szakértő, akkor a hirdetéskezelés végeredménye nem az elvárt lesz.

Ennek tudatában dolgoztuk ki az online hirdetéskezelés lépéseit, melyek röviden:
  1. alapos tevékenység felmérés
  2. célközönség kutatás
  3. online hirdetések célközönségre optimalizálása

Professzionális facebook hirdetéskezelés

Kevesen tudják, hogy a hirdetéseket ma már olyan szinten lehet paraméterezni, hogy nem csak különböző korosztálynak, vagy nemnek, tudunk hirdetni a különböző régiókban, különböző nyelveken, hanem ma már a hirdetésekben használt megszólítást is napszaktól függően paraméterezhetjük.

Minőségi facebook hirdetéskezlés

 

Működésünk a pontos online hirdetéskezelési szakismereteken és tapasztalatokon alapul, ahol a legfontosabb számunkra a közvetlenség fenntartása.
A nagyobb létszámú ügynökségekkel szemben nekünk fontos a folyamatos kapcsolattartás és kooperáció az ügyfeleinkkel, így a facebook hirdetéskezelés során nem “csak” havi 1 reportot küldünk, hanem folyamatos javaslatokat teszünk az online működés hatékonyság növelésére irányulóan.
  • Ingyenes konzultáció

    A konzultációnk ingyenes és kötelezettségektől mentes számodra, akkor is, ha végül nem minket választasz.

  • Átfogó stretégia tervezés

    “Szétszedjük” a hirdetéseid múltbéli adatait (ha vannak), a terméked és a weboldalad is, hogy stratégiát alkossunk.

  • Őszinte képet festünk a piacodról

    Nem mondjuk, hogy menni fog, csak azért hogy szimpatikusabbak legyünk. Ha úgy gondoljuk, hogy adott áron az adott termék, megfelelő hirdetési margin szint mellett nem értékesíthető hatékonyan (azaz az árazás alapján a bekerülési ár és az eladási ár közötti különbözet nem képes kitermelni az induló hirdetési költségeket sem), akkor meg fogjuk mondani, mielőtt sok pénzt elbuknál.

  • Folyamatosan konzultálunk veled

    Az együttműködésünk során folyamatosan jelen leszünk a mindennapjaidban.
    Ez nem azt jelenti, hogy minden este ott leszünk a családi vacsoránál, hanem azt, hogy az analytics mérési eredményeink és a konverziók (pl. vásárlások) alapján napi szintű javaslatokat teszünk arra vonatkozóan, hogy min kell még változtatnunk. Miért? Mert a stratégia és a hirdetések meg a kiválasztott hirdetési platformok fontos dolgok, de az értékesítés függ a termék weboldali megjelenítésétől, a weboldal felépítésétől, a visszajelzésektől, az upselling ajánlatoktól, a kereslet árrugalmasságtól, az affilate ajánlatoktól, a kampányok időtartamától, a készlet menedzsmenttől és sok más tényezőtől. Vannak olyan szektorok, ahol egy-egy kulcsszóra a Google Ads-ben például akkora a verseny, hogy a kattintásonkénti költség több, mint 800(!) Ft. Persze, hogy számít, hogy egy 800 Ft-os kattintásért mennyi infót tudunk átadni a potenciális ügyfélnek a weboldalon magunkról és a termékről. Ez akkor is fontos, ha “csak” 10 Ft a kattintásonkénti költség.